kewanoski | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kewanoski

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? taxi chef

Vad heter du IRL? kevin

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 1,900 drygt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli taxi chef eftersom jag gillar att köra bil det är det bästa jag vet att köra bil så varför inte bara köra andra tänkte jag bara jag vill bli chef för att jag tycker taxi arbetet är väldigt intressant och roligt jag vill också som sagt komma tillbaka till det vanliga samhället igen och vill därför ordna upp i livet och gå den rätta vägen igen till samhället från min bakgrundd.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit del ägare på taxiin innan 2 gånger sedan har jag varit chef en gång innan men det va ett tag sedan nu men jag vill återgå till arbetet igen nu saknar att man kör med sin taxi bil och hämtar upp människor som man aldrig har hört talas om innan och sedan sitta och prata med hen i bilen man lär också känna många nya i staden som man aldrig har sätt innan det är väl det

Berskiv din karaktär? Karaktär Story: Daniel var som sagt i skolan och tog det på allvar han var en skötsam grabb i skolan 1-6 på hans skola så fanns det två skolor en för 1-6 och en till 7-9 efter han gick ut 6an så skulle han nästa år börja i 7 an och såg fram åt de han pluggade mycket på sommaren så han skulle palla med 7an men sedan va det dags och börja i 7an han va ganska nervös men det gick bra han hamnade snabbt med de “coola” grabbarna i klassen men han kommer snett han börjar va med dom grabbarna i klassen och kommer snett dom började röka och sedan i 8-9 så hoppade dom grabbarna av skolan Daniel tänkte va ska dom göra nu jag vill me göra de jag pallar inte plugga mera nu så han började med att hoppa av skolan och sedan följa med dom coola grabbarna dom sålde droger och tjänade pengar på det han började och därifrån så började han sälja droger med dom grabbarna och sedan tjänade pengar på det sedan hörde vi inte mer om Daniel de enda vi vet är att han flyttade till Spanien nu vet man inte så mycket mer än att han har kommit tillbaka till sverige och vill komma tillbaka till samhället som vanligt igen så smidigt som möjligt

Hur ofta kommer du vara inne? varje ag runt 3-4 timmar sen på helgen blir det ju lite fler timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp all time multisatden (:

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope bara multistaden

Har du läst våra Regler? jao det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka