Accepterad kewanoski | Ban överklagan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kewanoski

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: kewanoski

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198384598969/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: kewanoski

Vad är din discord tagg? KEWANOSKI#6138

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming och sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde in i ett räcke i ganska högfart

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va ute och körde min bmw det va ett tag sen jag spela de så jag skulle ner vid hamnen och kolla om bil stölden va kvar där nere men på vägen dit så körde jag kanske i 120 och jag skulle byta musik i mina hörlurar råkar tabba ner och krockar in i ett räcke det va typ de som hände och sedan stog det att jag blev avstängd av powergaming och sutförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja antagligen va det så klart jag som gjorde fel men det va ett missförstånd och jag ber om ursäkt verkligen jag älskar att spela på denna servern och det skulle varit så tråkigt att bara sluta nu med denna saken.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har it varit bannad här förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att kanske stanna och köra in åt sidan och bytt musik eller bara skitit i att byta musiken (:

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag nu haha (:

Har du läst våra regler? Ja

Jag anser att du har lärt dig av ditt misstag därmed unban. Tänk på vad du gör tills nästa gång och välkommen in igen! :D

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka