kewanoski | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kewanoski

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: kewanoski

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin heter jag

Vad heter du på discord? KEWANOSKI#6138

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag tränar på torsdagar och sedan tisdagar mellan 6 till 8 sedan sedan spelar jag på multi hela dagarna :)

Berätta om dig själv jag är 17 år gammal och går i gymnasiet på ekonomi inriktningen och jag älskar att rp:a mitt mål är att förbättra min rp nivå det finns alltid något att förbättra gillar att vara ute med vänner och gymma och spela pingis spelar i senior i ett pingis lag där jag bor

Vad skulle du göra om du blir staff? vill jag göra servern till en så bra server som möjligt och hjälpa folk som skriver reports och se till så att alla rp,ar bra och rätt och inte bryter mot våra regler.
Jag vill att servern ska ha en så bra upplevelse som möjligt för dom som är nya på multistaden men också gamla såklart.
med det menar jag att jag vill att det ska vara så verkligt som möjligt till exempel att man inte pratar ooc eller failrp,a. Jag skulle sitta och specca folk väldigt mycket tror jag eftersom jag gillar att se olika scenarion och hur folk hanterar olika scenarion och under tiden kommer jag kolla så dom följer alla regler och inte powergamar eller bryter mot någon annan regel.
Jag vill se till så att alla har kul och tycker om att spela på just Multistaden.
Ett exempel på hur jag skulle reagerat ifall någon bröt mot en regel: Jag ser att någon vdm,ar någon.
Jag skulle först av allt fråga vad dom håller på med och se varför dom gör det, sen skulle jag säga att det är strikt förbjudet att vdm,a och ifall jag ser att dom inte förstår eller överhuvudtaget bryr sig så får dom ta konsekvenserna för det till exempel att dom blir sparkade från servern.
Men sen beror det alltid på för ser jag att en person kör över någon flera gånger och inte slutar tills han andra dör då skulle jag inte bara kicka honom utan jag skulle bannat honom i en dag så att han förstår att det är helt oacceptabelt beteende.
Jag vill inte bara bli staff för att jag vill ha makt och kunna kicka eller banna folk jag stör mig på eller annat skäl utan jag skulle ha tagit min roll väldigt seriöst och gjort mitt bästa för att vara en så bra staff som möjligt.
En sak som jag själv hatar är att man väljer sidor bara för att man känner någon.
Alltså att till exempel ser två stycken slå varandra i greenzone men att jag väljer att kicka honom som jag inte känner medans jag låter honom som jag känner gå vidare just för att jag känner honom.
Jag kan väldigt mycket inom rp eftersom jag rp,at sedan jag var typ 13-14 vilket ger mig en fördel då jag kan vartenda regler i servern samt har jag runt 1500 timmar på Fivem.
Jag kan absolut inte allt inom staffarbetet men jag skulle säga att jag kan det mesta men såklart kan man alltid bli en bättre staff än vad man redan är och utvecklas med tiden.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat hos er sedan aj jag vet inte exakt men det måste vara runt ett år nu om jag inte mins fel.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vet att multistaden är en seriös RP server som har extremt trevliga spelare och andra staffs. Det finns saker som alltid kan förbättras på en server så att den blir ännu bättre och det är det jag vill hjälpa till med genom att banna folk som inte följer regler eller allmänt förstör spelarupplevelsen. Alla andra staffs som jag kommer att jobba med vet jag är vädligt trevliga och det skulle inte vara några problem att få göra staffarbete med dom. Multistaden är allmänt en server jag känner mig bekväm på och är den ända servern som jag har stannat på så pass länge och jag har inga tankar på att sluta på denna underbara server. jag vill bli staff för att jag älskar att få hjälpa andra. Jag vill också bli staff för att som sagt vill göra denna servern till en så bra server som möjligt. Jag vill också gärna hjälpa andra staffs som kanske behöver hjälp ifall det blir mycket och stressigt med något. Jag vill göra något för servern helt enkelt och göra det till en så rolig och verklig server som möjligt med ett ro

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna sprida glädje till alla spelare. Jag skulle hjälpa alla som behöver hjälp med något problem. Tillexempel skulle det inte vara kul ifall du som ny spelare kommer in på en helt ny server och du dirket blir rdm,ad vdm,ad osv direkt. Det skulle ge ett dåligt första intryck på servern. Jag vill att folk ska känna sig välkomna på servern. Jag skulle göra mitt bästa på att vara så rättvis som möjligt och göra dom bästa besluten som är möjliga att göra. Jag skulle samt se till så att alla har kul i staden och rp,ar utan problem.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har som sagt varit staff innan 3 gånger jag blev demotad senast för att jag inte hade samma tid till staffarbete som jag brukade ha innan det men nu känner jag verkligen att jag har tiden till detta!
Jag skulle säga att jag är väldigt bra på att lyssna på vad folk har att säga vilket man gör väldigt mycket som staff då du kommer att behöva 2 sidor eller tillochmed fler av ett scenario.
Jag är också väldigt bra på att veta hur jag skall agera i olika situationer.
Jag kan göra flera olika saker på samma tid vilket också behövs som staff då det ibland kan bli väldigt stressigt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag då jag som sagt har varit staff här flertal gånger innan då på andra servrar men jag har dock lite svårt med alla commando tillexempel spannar in saker och sånt om man nu behöver göras det så har jag like jobbigt att komma ihåg hur man spanar in allt alltså hur man skriver in i commandon.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar såklart bara på multistaden och det kommer att förbli så

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej det tror jag inte jag har nog sagt all jag behöver och kan (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka