Accepterad Kevzki | Medlem ansökning [Sixten100p] [duden] (TOBBE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevzki

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevzki

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav andersson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? l bra seriös rolig kreaktiv och ödemjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gustav Andersson är 26 år gammal han är uppväxt i ett område där det var mycket kriminella aktiviteter gustav hade det bra fast ändå levde dom i de kriminella områdenra allt var bra till skolan kom och gick senare ur skolan han var mycket bra och fick lätt vänner men han hade de jätte tufft i skolan när han gick i cirkus 8an. de fanns ett problem de var att han och hans föräldrar var fattiga och för de var dom retade så han behövde pengar och då gjorde han ett dåligt beslut med att göra ett butiksrån han blev catchad och blev tillkallad till ssos där han fick flytta runt till olika vårdnadshavare för att de skulle kunna bli bättre och för att kunna ändra för att inte vara så och gå i samma linje som han varit i och försöker vända på sitt liv. När gustav var 19 år så fick han bo själv han flyttade till stockholm där han väl startade sin karriär så efter ungefär 3 år så ville han ha något nytt så då flyttade han till en stor stad som heter unive där han försöker bli framgångs rik och ha nära vänner . vi får se

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en rolig och social och rättvis rp som kommer att göra att alla som jag spelar med kommer att ha det roligt i scenarion som jag är inblandad i och jag kommer göra allt i min makt att bidra till det mest seriösa rpn. Har kört på jätte seriösa serverar som velo

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi tar ett exempel du är kriminell och har startat ett bank rån polisen kommer på plats och första polisen gör är att storma medans du har gisslor och grejer det blir ingen bra rp eller något då det handlar inte om att vinna eller förlora det handlar om att rpa och ha det roligt påvägen!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?
Ja det har jag men det var så länge sen så kommer inte ihåg kolla logs och liknande för mer info på denna fråga

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm random death match vdm vehicle death match power gaming rpar inte på skador

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nää ifall ni vill ställ extra frågor är säker

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka