- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? Kevzki
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Gustav Andersson och är 26 år gammal han är uppväxt i ett område där det var mycket kriminella aktiviteter gustav hade det bra fast ändå levde dom i de kriminella områdenra allt var bra till skolan kom och gick senare ur skolan han var mycket bra och fick lätt vänner men han hade de jätte tufft i skolan när han gick i cirkus 8an. de fanns ett problem de var att han och hans föräldrar var fattiga och för de var dom retade så han behövde pengar och då gjorde han ett dåligt beslut med att göra ett butiksrån han blev catchad och blev tillkallad till ssos där han fick flytta runt till olika vårdnadshavare för att de skulle kunna bli bättre och för att kunna ändra för att inte vara så och gå i samma linje som han varit i och försöker vända på sitt liv. När gustav var 19 år så fick han bo själv han flyttade till stockholm där han väl startade sin karriär så efter ungefär 3 år så ville han ha något nytt så då flyttade han till en stor stad som heter unive där han försöker bli framgångs rik och ha nära vänner . vi får se hur de går för han.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mycket jag kommer rpa de mest seriösaste jag kan och kommer inte bryta mot något regel brott samt hat läst alla regler 3 ggr om samt har varit på servern en stund och har bara blivit bannad typ1 gång jag kommer uppföra mig samt vara seriös och göra de bästa jag kan av alla sitvationer
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska köra för båda parterna för att de ska kunna vara rolig och bra rp de handlar häller inte om att vinna senariot utan att faktiskt både göra de på ett bra sätt fast fortfarande på ett kul sätt för både typ kriminella och poliser på ksk ett bank rån så inte dom bara dödar alla poliser och åker de är inte så roligt
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? som tidigare sagt har jag läst dom innan 3 ggr men jag kan skriva några (Rdm du dödar någon utan anledning random death match (vdm vechile death match ( c logg att man loggar för att inte hamna i ett dåligt senario und viker ( ooc out of character att man inte ska prata om något utanför som i dc eller något sånt
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har kört på olika server som har hög rp men de är unive som är den bästa utantvekan
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Naj