Accepterad Kevzki | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevzki

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235744576/

Ditt Hex-ID: 11000014c064340

Vad är din discord tagg? Kevzki

Vem var det som bannade dig? crinkz2008

Bild på banmeddelande: bild_2023-09-17_100959295.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bara för att hag hållde i en brand släkarre och inte voice changer 10 dagar är väl mycket+ har löst voice changer och tar åt mig av de Jag Har gjort och detta kommer aldrig hända igen eftersom jag har lärt mig av mina misstag och de finns inte på kartan att detta händer dä jag nu varit bannad 2 dagar och fattar vad jag har gjort fel och detta kommer inte hända igen så vet Varför men Nu är allt de löst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Var vid en bil affär

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej jag hade inte voice changer men... jag sa till staffen att jag skulle fiksa senare på dagen och de gjorde jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. O klart vad för de var jätte länge sedan men kan tro ksk lall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja laddat ner voice changer tidigare en vad jag gjorde jag gjorde de för sent

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja värkligen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de för står jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka