Accepterad Kevzki | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevzki

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235744576/

Ditt Hex-ID: 11000014c064340

Vad är din discord tagg? Kevzki

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har tagit pauser från unive och just då körde jag på en 100k or die server men jag glömde att ta bort mitt pack (men nu är de gjort) jag tänkte inte så jag tyckte att de såg normalt ut då jag blev van med de men har saknat unive och vill tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med några på torget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de var aktig men de som jag gjorde fel är fixat och jag ångrar allt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså har inte kört på typ 1 år men jag har typ 20 bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunnat försöka komma ihåg att de inte ser normalt ut XD

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra på 100k or die

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka