- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad heter du på discord? Kevzki
Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:00
Tisdag 14:20
onsdag 14:30
Torsdag 15:30
Fredag 14:00
Kommer kunna spela varje dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1151198291036483635/1154303613909340190/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att kunna utvekla servern. Dva bilar som igen använder så de inte laggar mer. Samt ressa dom som har typ blivit vdmadde eller något liknande eller att Banna folk som tillexempel dom som spammar twitter och toggle id är ganska så bra då de kan behövas vid olika tillfelen.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag kan allt om servervakt yrket samt har mycket koll vad som är rätt och fel. kommer kunna bidra mycket till servern och är en som har tåla mod. Samt kommer inte under några om stän dig heter abuse a permsen Kommer även säga till folk med en varning först och sedan ifall de blir något större ban och kommer kunna ressa när en lallare typ vdmat någon . Kommer dva bilar som bara står och tuggar servern. som servervakt så är man en hand till staffsen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. 1. Du blir dödad och du ressar bara
2. Du dvar bilar som faktiskt folk använder
3 har toggle id på så man kan veta vart folk e
4. banna eller kicka folk för inget
5. banna bara för att koma ur senario
Vad heter du på discord? Kevzki
Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:00
Tisdag 14:20
onsdag 14:30
Torsdag 15:30
Fredag 14:00
Kommer kunna spela varje dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1151198291036483635/1154303613909340190/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att kunna utvekla servern. Dva bilar som igen använder så de inte laggar mer. Samt ressa dom som har typ blivit vdmadde eller något liknande eller att Banna folk som tillexempel dom som spammar twitter och toggle id är ganska så bra då de kan behövas vid olika tillfelen.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag kan allt om servervakt yrket samt har mycket koll vad som är rätt och fel. kommer kunna bidra mycket till servern och är en som har tåla mod. Samt kommer inte under några om stän dig heter abuse a permsen Kommer även säga till folk med en varning först och sedan ifall de blir något större ban och kommer kunna ressa när en lallare typ vdmat någon . Kommer dva bilar som bara står och tuggar servern. som servervakt så är man en hand till staffsen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. 1. Du blir dödad och du ressar bara
2. Du dvar bilar som faktiskt folk använder
3 har toggle id på så man kan veta vart folk e
4. banna eller kicka folk för inget
5. banna bara för att koma ur senario