Nekad Kevzki | Ansökan till Servervakt [1skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevzki

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Kevzki

Ange ditt födelsedatum 18 November 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:00
Tisdag 14:05
onsdag 14:10
torsdag 14:10
Fredag 14:00
helger o lov så spelar jag nästan hela dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1151198291036483635/1154303613909340190/image.png Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en extra hand till alla staffs. Och så ser dom till att ressa folk tex på en utb. eller Nån som har clip på vdm rdm en servervakt ska hålla servern ren från alla lallare och ska kunna visa alla ickemedlemar och medlemar vad som är rätt på servern. Toggleid använder man om en vdmare vdmar så kan du ha toggle för att smidigt kunna se hans id. samt ska dva bilar som bara står och tugar som ingen använder eller ifall någon gör fel och snackar ooc så kan jag svbana tills en staff kan utvekla bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill kunna utvekla servern och vill få bort så många lallare som går Då jag märkt att de är lallare vill kunna hjälpa med serven vill börjar som servervakt och sedan kanske bli staff. jag är en mogen person med mycket bra rp och jag tänker alltid innan jag gör något tingin och visar respekt för allt och alla samt har bra tåla mod vill kunna mer vara förebild till alla medlemmar. jag vill hjälpa till servern och få bort alla lallare på servern och allt som inte har med rpa att göra som förstör rpn samt hade hjälpt mig mycket då jag är polis och när de copbaitas

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vi tar ett exempel du blir dödad i en skottlosning så kommer du att ressa dig och bara skotta igen och har toggleid på och du bannar folk bara för att komma undan man blir dödad så ressar man sig eller så dvar du bilar folk använder som en polis bil du har blivit gripen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka