Nekad kevz | Whitelist ansökning[Ocsar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kevz123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kev

Vad är ditt discord namn? kevz#0855

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tom, är född på sent 90-tal och fokuserar på att tjäna pengar som är uppväxt utan föräldrar och skitit i skolan sen ung ålder. Han ser upp till sina släktingar som har hållit på med kriminalitet som sedan har fört honom in i det. Tom litar inte så lätt på människor och är impulsiv, därav har han endast ett fåtal vänner som han varit med i massor knipiga situationer.

Tom vill tjäna stora summor pengar och köpa ett hus långt ifrån staden så att han kan lägga allt bakom. Han har alltid varit utanför och därför vill han slå tillbaka mot samhället som inte varit där för honom och efter ansluta sig till en gemenskap för en gångs skull.

Just nu jobbar Tom nära med sina kompanjoner och har som mål att ta över staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill spela på den server jag tycker är mest seriös av alla jag spelat på. Bidrar med rp interaktioner som kan utspelas i verkligheten. Tycker även att servern har varit oerhört rolig att spela på och har utvecklat min karaktär efter tiden som gått. Har även fått ett flertal vänner att spela på servern som börjat rp:a seriöst efter detta. Bidrar alltid till andras scener och interaktioner med reaktioner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Servern är störst i Sverige, bra interaktioner och staff som hjälpt till vid många frågor. Rp:andent är även det mest seriösa och bästa jag sett på en svensk server hitills.

Hur hittade du Multistaden? Blev tipsad av en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär så att han når sina mål, eller slutar upp på ett värre plan och får börja om på nytt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka