Nekad Kevvvvvaa | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevvvvvaa

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Engelstad

Vad är ditt discord namn? kevva_eng

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alexader perrissano

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? korkad trög och jobbig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alexander perissano är en ung man och energisk kille son alltid har varit nyfiken på värden omkring sej han växte upp i en kriativ och stöttande familj som uppmuntrade honom att utförsta sina intressen vilket har format hans mångsliga personighet under skolåren visade Alexander stor talalang för både problemlösning och sociala aktiviteter och han har altid haft lätt för att knyta kontaktwe och samarbeta med andra hans vänner beskriver honom som omtänksam målmedvetenm och altid redo för nya utmaningar

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög rp så andra ksk kan lära sig av mig

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att de inte bara du som ska vinna din motpartners scenario ska också vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag laggade o råka köra över någon inte med mening

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man använder sitt fordon som vapen och det får man inte copbait är att man inte ska få polisens uppmärksamhet med mening

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag spelar på välidgt hög rp och jag tror jag är bra för servren

Hej!Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka