Nekad kevvin123 | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevvin123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199176045500/

Ditt Hex-ID: 1100001487753bc

Vad är din discord tagg? edwin12#0067

Vem var det som bannade dig? gunnar

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står Du har blivit bannad för fail rp. Och gör spawnmenu när du håller på och dö.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig så är detta ett missförstånd med hela bannen vilket är tråkigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ju på piren hela dagen och chilla och köpte bilar sen så skulle jag prova en rs6 och lite senare så vart mappen genomskinlig och jag flög under marken och gjorde en spawnmenu vilket jag it visste att man it tydligen fick, men jag har lärt mig av det misstaget vilket inte kommer hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt om det var en felaktig ban för att jag flög under marken och jag trodde man fick det men nu vet jag att man inte får,

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag inte andvände suntförnuft dom första dagarna men har lärt mig att andvända suntförnuft ingame nu vilket har gjort spelet roligare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog fråga om hjälp och startat om mitt spela är hemsk lessen över denna händelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket. och ifall ni staff väljer och unbanna mig kommer jag att bidra med så mycket till server och alltid tänka lite innna jag gör sakerna, Ha en fortsatt trevlig dag staff :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka