Accepterad kevvin | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevvin

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199176045500/

Vad är ditt namn i verkligheten? edwin claren

Vad är ditt discord namn? edwin12#0067

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 3374

Berätta om din karaktär. Min karaktär Kevin Haddad han kommer från Skåne som ung han bodde med sin mamma och pappa i 7 år till hans mamma dog av en bil olycka Kevin blev väldigt ledsen och vill flytta till Stockholm för att försöka glömma bort det omhängt, han började skolan i Stockholm och fick väldigt många nya vänner som han gillade väldigt mycket och är faktiskt vän med en av dom idag. Kevin gillar spela fotboll på sin fritid och ära mycket fisk. han gymmar mycket och äter väldigt bra mat. han dröm är att ha så många bilar som möjligt och kunna jobba vart han vill. Detta är Kevin Haddad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle gärna bli medlem för att denna servern så rpa alla så bra och då kan jag förbättrar mina rpa nivåer. Jag skule också vilja bli medlem för att då kan man jobba på bättre job som man tjänar lite mer på och jag skulle gärna vilja jobba på mekonomen elr auto. Jag vill också kunna bidra till twitter och blocket så det blir lättare och köpa och sälja saker Plus att hitta folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker server ger mig bra engergi och jag gillar att staff är aktiva och hjälper en om det är så att man behöver det, och att alla är väldigt seriösa rparespelare kör seriös roleplay som jag ochså göra så det är väldigt kul

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsade mig om servern så jag ger det ett försök

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela på en så hög nivå att så att det känns värkligt, att ha så roligt som möjligt och att kunna skapa nya minnen.
och att utveckla min karaktär så mycket det bara går

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att spela på en så hög nivå att så att det känns värkligt, att ha så roligt som möjligt och att kunna skapa nya minnen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka