Nekad kevvin | Medlem ansökning [Catzuzi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevvin

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199176045500/

Vad är ditt namn i verkligheten? edwin claren

Vad är ditt discord namn? edwin145#0067

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2007

Berätta om din karaktär. kevin Haddad och han är född 1999-02-06 och han är väldigt intresserad inom bilar och hans drömjobb är att bli kriminell. Han växte upp i Sandviken och han har en Tvilling storebror . Men sen genom åren så har han flyttat Till en ny stad Unive. Hans mål med denna flyttningen är att få Nya Vänner. Nu ska han starta ett Nytt liv här i Unive med sin Tvillingbror. och han ska se om han kan få några vänner. kevin Haddad hade Problem När han va Liten Hans Föräldrar va Dödda så nu bor han med sin bror . kevin Haddad Tröttnade på Att bo hos sin bror så när han slutade skolan flytade han till Unive Staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för att jag vet att jag håller en bra rp nivå, vilket är bra, men känner att jag inte kan utveckla min rp när jag inte är medlem och kan söka till andra jobb osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intressrad av unive roleplay för att den håller en hög rp nivå, samt många aktiva spelare, vilket är bra så man har många att rp med, är ochså intresserad för jag gillar hur rp är på servern-

Hur hittade du Unive? blev rekomenderad av många folk och blev intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utveckla min karaktär så mycket det bara går, och hålla en hög och bra rp nivå samt att jag är aktiv varje dag vilket gör så att jag kan göra bättre scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att hjälpa andra och mig själv göra detta till en bättre rp server, vilket då gör att andra spelar på den mer!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka