Nekad kevvin | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kevvin

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199176045500/

Ditt Hex-ID: 1100001487753bc

Vad är din discord tagg? edwin12#0067

Vem var det som bannade dig? gunnar

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står Du har blivit bannad för fail rp.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig eftersom jag gjorde ett fel men jag tycker det var lite överdrivet att tog bort alla mina roller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag vakna upp typ vid 10 tiden och spelade med men en vän vi ville gå till naken staden och mycker pengar under tiden min vän tog över fortet så var jag uppe på ett tak och hålde vakt i typ 10 minuter sen så skulle jag hoppa runt lite vet inte varför så råkade jag hoppa rakt ut från berget och då blev jag medvetslös och visste inte vad jag skulle göra så först skrev jag till help och sen så fick, jag inget svar, sen så låg jag där så jag hade två val antingen ligga kvar och blöda ut eller att göra spawnmenu så jag gjorde det dumma valet och gjorde en spawnmenu och då efter 5 minuter när jag har legat på troget efter spawnmenu så blev jag bannad och mina roller blev borttagna vilket jag tycket var lite överdrivet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban men det var lite överdrivet att ta bort alla mina roller, jag förstår och håller med till 100 procent att jag blev bannad i 10 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte haft några tidigare bans vilket jag är väldigt nöjd över

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat avvakta med att göra spawnmenu och blödigt istället. Jag håller med att jag inte borde valt att göra en spawnmenu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska tänka igenom 2 gånger innan jag göra något man inte ska så jag inte tar det valet som inte är rätt att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka