Accepterad kevvin | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kevvin

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199290446690/

Ditt Hex-ID: 11000014f48f360

Vad är din discord tagg? hajsan21

Vem var det som bannade dig? Danne7233/ toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde spawnmenu till sandy för att kunna få vård efter ett skottscenario. Det var väldigt dåligt gjort utav mig och jag har insett att jag bröt mot reglerna och jag ångrar det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hamnade i ett skottscenario i mitt gänghus jag ladda in på servern och valde gänghus. Då så står det i vår prio grupp att vi blir stormade jag trodde att stormingen var klar för att det var för 7 min sen men jag ville vara på den säkra sidan och ställde mig i ett rum. Det kom en person som inte var med mitt gäng som jag sköt ner men sedan dog jag. Det var 1 medlem i vårt gäng som lyckades ta sig ut från huset och körde därifrån som sedan kom tillbaks för att ta oss till sjukhuset. Men han kunde inte ta oss till sjukan då vi blev campade vid vårt hus och hade han kört ut hade han blivit kidnappad. Så då valde vi att ta spawnmenu till sandy och så bärde han in mig. Det var extremt dumt och dåligt gjort utav mig att jag gjorde detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var långt ifrån en felaktig ban, det var jag som gjorde ett grovt fel och jag står för det. Det är en solklar ban utav toris i detta läget. Reglen combatlogg bröt jag mot och det är väldigt rätt utav staff teamet och banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här förut, I början när jag började spela så blev jag bannad för t.ex ooc ingame då jag använde mig utav slangord såsom det är sandstorm vi gör det efter. Och när jag blir bannad på servern så brukar jag alltid tänka efter och reflektera hur jag skulle gjort annorlunda . Jag har även blivit bannad för fear rp och då har jag lärt mig att oavsett hur tuff ens karaktär är så ska man alltid ta upp händer ifall någon riktar vapen mot en. För man ska spela för motparten också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle absolut inte tagit spawnmenu jag skulle istället väntat på hjälp eller blöda ut. Men jag var väldigt dum och gjorde en impuls sak vilket var dumt. Jag har verkligen tänkt igenom mitt fel och jag önskar att jag skulle få en till chans här på unive skulle ett sådant scenario ske igen så skulle jag inte använt mig utav spawnmenu utan istället blöda ut och inte rpa på 12h eller väntat på en kompis tar en till sjukan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är klart jag har gjort det. Det var väldigt dåligt att abuse spawnmenu och jag kommer se till att det aldrig händer igen. Ifall ni hade unbannat mig så kommer jag bevisa er att jag har lärt mig utav min ban och det aldrig kommer ske igen. Kommer aldrig mer använda mig utav spawnmenu när jag ligger död för att kunna vård eller något liknade när det inte är tillåtet att använda det. Så med detta sagt så hoppas jag att ni kan ge mig en chans att visa er att jag tagit lärdom utav min ban och jag lovar er att detta inte kommer ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka