Nekad kevvin | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevvin

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199290446690/

Ditt Hex-ID: 11000014f48f360

Vad är din discord tagg? hajsan21

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Toris valde att banna mig för att jag gjorde ett stort regelbrott. Då jag begick ett stort misstag och gjorde s till sjukan i sandy för att få vård efter dpawnmenuött i ett scenario som var slut. Jag ångrar det så mycket jag förstår att det inte är acceptabelt här på unive, men jag kommer aldrig göra det igen ifall jag får en chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle gå in på servern efter jag hade gjort lite nattmat. Då hade mitt gäng skrivit i prio gruppen att vi blir stormade för 5 min sen så jag ställde mig bara i ett hörn och försvara mig tills jag dog. Jag låg och väntade till tiden var typ 14 minuter kvar innan jag blödde ut. Och undertiden döda försökte vår medlem ta oss till sjukan med det var omöjligt för att vi blir alltid campade utanför vårt gänghus ifall vi kör ut från huset blir vi jagade direkt vilket gör att vi kände att vi inte hade något annat val än att göra en spawnmenu till sandy sjukan. Efter jag gjorde det kände jag direkt ångest att det var fel och jag kände på mig att detta inte skulle sluta bra. Det var extremt dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart jag som gjorde fel i detta scenariot jag skulle bara legat kvar och helt enkelt bli 12h, Toris gjorde väldigt rätt i denna situationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 8 gånger jag minns bara den jag fick för ett tag sen vilket var en shoot and loot. Då lärde jag mig att man inte fick ta grejer från döda kroppar. Vi skulle råna på kokain bladen då stog jag med baseboll trä och sa upp med händerna men då tog han upp ett vapen och sköt mig i benet men min vän lyckades döda honom och jag gjorde ett väldigt stort misstag att loota hans kokain ändå. Jag har lärt mig utav denna bannen att man inte ska röra döda kroppar eller loota dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort är att bara blöda ut och vara 12h precis som toris sa till mig i support innan bannen skedde. Vilket jag såklart hade gjort ifall jag kunde backa tillbaks tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket utav min ban dels att man absolut aldrig ska använda sig utav spawnmenu för att få fördel och kunna få sjukvård. eller någon liknade. Jag ska heller aldrig C.logga igen. Det jag kommer göra framöver ifall jag blir unbannad är att ifall jag dör och det inte finns någon möjlighet att bli tagen till sjukan så ska jag blöda ut och vänta i 12h innan jag ska spela igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka