Accepterad kevvin | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevvin

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199290446690/

Ditt Hex-ID: 11000014f48f362

Vad är din discord tagg? Kevin1231#3155

Vem var det som bannade dig? Complain

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? När jag kom till baka till unive så sa en kompis till mig att man fick andvända custom crosshair så jag prova det och andvände det några gånger men när sen fick jag reda på att man inte fick det så sluta jag med det direkt och raderade från fivem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var bannad för fail rp jag glömde skriva /me byter delar osv när jag laga min bil. sedan så snackade jag dc med polare och sedan skulle jag kolla hur länge det var kvar på min 2 dagars ban sedan stog det att jag var permanent avständ för tredjepartmjukvaror.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser att det var helt rätt klart som en rätt ban och jag förstår till 100 procent.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en del bans sen tidigare men kommer knappast ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? snackat med en staff och tagit reda på ifall det verkligen var godkänt innan jag andvände custom crosshair istället för att lita på sin kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man aldrig ska andvända något som är en fördel och orealistisk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka