Nekad kevviin | Ban överklagan [Bdn 10

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevviin

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199065897936

Ditt Hex-ID: 110000141e69bd0

Vad är din discord tagg? Ninjakorv05#5430

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? Jag blev bannad i en vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag blev bannad för fail RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning för jag var död och gjorde de jag skulle jag sa ingenting till någon. men de kan ha varit att jag åkte för fort men de var massa andra som åkte jätte snabbt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var skadad så jag åkte så snabbt jag kunde mot sjukhuset och sen så dog jag på vägen. den kom några som körde mig dit och sen när jag låg och fick vård så blev jag kickad och var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag gjorde något jag var död och var helt tyst

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången jag blev bannad så var jag det i två dagar tror jag och det var för att jag pratade när jag var död

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte åka så fort till sjukhuset om det var de som gjorde att jag blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man måste köra mer försiktigt och att om man pratar när man är död så blir man bannad

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka