Accepterad Kevvenogger | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevvenogger

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115568808/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? fatalma#8731

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Pär Nicklas är 24 och föddes i en liten lägenhet i norra stockholm, där han bodde med sin mamma och pappa. Pärs pappa jobbade som bilmekaniker och varje dag efter skolan brukade han alltid hjälpa honom med sitt yrke. Per Nicklas hamnade därmed på samma spår och har sedan dess varit fast i den bilmekaniska brancshen. För ett par år sedan blev han däremot avstängd pågrund av ett regelbrott som han egentligen inte hade begått, han fick ett dåligt rykte i sin gamla bostad och beslöt sig därför för att flytta till en ny stad i hopp om ett bättre liv. Här hoppas Pär på att börja om sitt liv på nytt och satsa på ett jobb som bilmekaniker bland stadens mest kända firmor, vianor eller autoexperten. Senare i sitt liv när han har fått bättre förutsättningar hoppas Pär på att bli en bilförsäljare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på Unive eftersom jag tycker den här servern är riktigt bra. Det är en bra stämning där med massor av seriösa spelare. Om jag blir accepterad ska jag se till att bidra med bra RP för att skapa en bättre upplevelse för alla andra spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad av Unive är den höga rp nivån och de stora möjligheterna. Bra staffs som bannar de som inte sköter sig och seriösa spelare.

Hur hittade du Unive? Genom ett par kompisar från skolan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att skaffa mig ett jobb som bilmekaniker och så småningom bli en bilförsäljare i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet på Unive är att skapa roliga och rp-fulla scenarion. Jag vill bidra med mycket gott till servern för att bilda en bättre miljö för både mig och resten av servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag är bara aktiv på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka