Nekad Kevvenogger | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevvenogger

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115568808/ .

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? fatalma#8731

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Pär Nicklas är en helt vanlig livsnjutare. Han är en stammis på många stora bilfirmor som Audi och Volvo. Han gillar allt från red Bull till trisslotter men han tycker mest av allt om en mat svart Volvo v90. Har har jobbat inom posten ända sedan han kom till staden men vill senare börja jobba på sitt drömyrke som bil försäljare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag spelar inte efter makt och pengar utan för ett bra RP och tycker även det är kul med RP när det befinner sig fler personer och när spelet består av att vara social. Som jag nämnde i förra punkten vill jag bli bil försäljare för att det är roligt och prata med folk och hur dem tänker när det gäller bilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att servern befinner sig i en hög RP. Jag tycker också att det finns många jätte seriösa staffs som tar servern på allvar och inte bara lallar runt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att mina kompisar spelade där och nu har jag börjat där.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på Unive är att ha det roligt men också spela seriöst och att vara bil försäljare innehåller mycket seriöst snack.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt absolut största mål här inne på Unive är att bli bil försäljare och bara spela seriöst men ändå ha roligt medans man bland annars kanske skaffar nya vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nä jag spelar just nu bara på den här server och ska fortsätta på den här servern till jag uppnått mina mål.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka