Nekad Kevvenogger | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevvenogger

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115568808/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? fatalma#8731

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Just nu är Pär Nicklas 24 år och under hans uppväxt blev han misshandlad mycket av sina föräldrar hemma men nu har han kommit ifrån sitt hem och skaffat sig intressen som till exempel att köpa och jobba med bilar och hans känslor är att han är snäll och godtrogen men när han blir sur så blir han riktigt sur.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att visa dem nya som kommit till staden och visa dem hur bra RP ser ut istället för och lalla runt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att kunna vara med och bara spela med kompisar, skaffa nya vänner och se denna servern utvecklas.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att mina kompisar spelade där och nu har jag börjat där.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har målet att visa alla ny inkomna till staden att man ska vara en bra RP och inte bara springa runt och vara taskig mot alla personer och att visa dem att man ska spela seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål som jag vill uppnå är att visa alla hur bra RP ska se ut och hoppas att dem ska lära sig, men jag vill också vara en person som hjälper när någon behöver hjälp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nä jag spelar just nu bara på den här server och ska fortsätta på den här servern tills jag visat alla att det ska bara finnas bra RP på denna server och när jag ser hur den utvecklas.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka