Nekad Kevvenogger | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevvenogger

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115568808/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? fatalma#8731

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Per Nicklas är just 24 år gammal och lever just nu sitt bästa liv i staden. Han gillar allt från Red Bull till Marlboro röd men mest av allt så gillar han sin Audi rs5 i matt svart. Hans främsta intresse är att fixa med bilar men även att delta i street race, eller göra bra affärer. Pär Nicklas har jobbat väldigt länge inom det traditionella post yrket men har nu valt och satsa på sin karriär inom bilförsäljnings branschen. Han satsar på stans mest omtalade firmor som autoexperten eller vianor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har stor erfarenhet och tycker det är mycket roligt med Roleplay. Jag tycker även det är roligt att vara social och prata med folk. Som ni vet så vill jag satsa på att bli bil försäljare och att hade varit roligt och bilda bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att servern befinner sig i en hög RP och att det finns många möjligheter i staden. Det finns bra staffs och inte allt för många lallare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag prata med kompisar som sedan utvecklades till att jag fick intresse och börja spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa roliga och bra scenarion inom bil branschen och tycker även det ska vara roligt för resten av servern med. Mitt ingame mål är ju att bli bil försäljare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är som sagt att bli en människa som jobbar med bilar eller bil försäljare, jobbar med bilar så menar jag omtalad företag som t.ex vianor eller autoexperten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men jag tröttnar väldigt snabbt om det bara finns dåliga staffs och massa lallare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka