Accepterad Kevvenogger | Ban överklagan [Puh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevvenogger

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115568808/

Ditt Hex-ID: 110000144dc86a8

Vad är din discord tagg? fatalma#8731

Vem var det som bannade dig? SCOTT.S

Hur lång tid var din ban? Min ban som jag fick varar i 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Den anledning som står när jag försöker komma in på servern är att jag har blivit avstängd för “Powergaming”.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag får en anledning av den staff jag blivit bannad av är att jag ska ha hoppat över en kant med min Toyota Supra medans i vanliga fall jag bara kör över kanten och är att de bara kör över den som ingenting medans han säger att jag hoppade/flög över den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille vid namn Olle som krockade med sin bil och då erbjöd jag mig skjuts med min bil Toyota Supra efter vi hade Roleplaya att han krockade och efter skjutsade jag honom till en parkering där han skulle möta en annan kille och när jag körde på parkeringen på fel ställe och där var det en kant som var precis lika hög som en trottoarkant och där blir jag bannad för “Powergaming” för att Supporten tyckte jag flög över den kanten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban för att jag tycker att det är onödigt att bli bannad för att köra över en kant som är lika hög som trottoaren och därför tycker jag inte att man ska bli bannad för “Powergaming” men ja jag tycker att det är en felaktig ban. Jag tycker ändå att det bara skulle vara av värde att få en varning och att istället ta rätta vägen in på parkeringen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare för "krim utan krim roll" och där förstod jag att jag blev bannad för att jag gick runt med en pistol på mig som man inte får göra utan krim roll och där lärde jag mig att man måste tydligt följa dessa reglerna om krim. Jag har även lärt mig att det är onödigt att leka cool och trotsa reglerna för att få lite status, jag skulle istället hållit mig till reglerna och inte haft en pistol på mig från första början.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att bara köra över kanten in på parkeringen så kunder jag bara vänt bilen och kört in på rätta sidan att parkeringen för att minska faran av att bli skadad ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska vara väldigt noga med att följa reglerna även om jag nu bara gjorde ett litet misstag så hade det kunnat bli större om han inte hade åtgärdat mitt fel där men jag tycker att han bannade alldeles för länge för att köra in på fel sida.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka