Accepterad Kevvenogger | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevvenogger

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115568808/

Ditt Hex-ID: 110000144dc86a8

Vad är din discord tagg? fatalma#8731

Vem var det som bannade dig? W1ND3D

Hur lång tid var din ban? 7 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Gör krim skaer utan att vara krim.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag gjorde om Vallmo till heroin.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror precis som det är att jag stötte på en person på gatan som fråga mig om jag kunde göra om blommor till heroin åt honom och sedan frågade jag om man behövde krim roll och då svarade han Nej och sedan blir ja bannad även fast att det inte står klart och tydligt i reglerna att man inte får omvandla blommor till heroin.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är ganska ny på servern har spelat här i en vecka och därför inte varit med på något servermöte och det står inte tydligt i reglerna att man inte får göra om Vallmo till heroin utan krim roll. Då jag tycker detta var en felaktig ban eftersom att jag inte fått information på servermötena och att det inte står tydligt i reglarna att man inte får göra det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för samma sak fast gällande att jag bar runt på en COLT och det förstår jag och av de har jag lärt mig att man inte ska gå runt med sådana saker om man inte är krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom att jag inte tycker att det inte står tillräckligt tydligt i reglerna att man inte får göra om Vallmo till heroin så istället för att fråga personen jag mötte på gatan hade jag istället kunnat hoppa in i support och fråga en staff där istället för att säkert svar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som i detta fallet har jag lärt mig att man inte ska låta främlingar besvara ens fråga utan att man skulle pratat med en staff istället så att de hade kunnat besvara den och att jag hade fått en säkert svar. Jag hade gjort det annorlunda som då att t.ex hoppa in i support och fråga eller att inte göra det alls för att jag kände att min fråga inte var säkert besvarad av främlingens svar.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka