Nekad kevve55 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kevve55

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198871975314/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Pasehke

Vad är ditt discord namn? PandaWhu#0001

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Rickard föddes i en liten bondgård uppe i norrbotten med minnen som han hellre skulle glömma än att återuppleva. Hans erfarenheter gjorde honom till vem han är idag, men han såg saker och gick igenom saker som han inte önskar något barn hade sett. Han övergavs av sin biologiska far och kände aldrig riktigt kärlek förrän han var tonåring.

Hans mamma och syskon hade flyttat till en ny stad för ett bättre liv, och för det mesta var det fantastiskt. De var närmare familjen med Rickards moster och farbror som bodde i samma stad. Han gav kredit till sin styvfar för att han var den som i slutändan räddade sitt liv, men det var inte perfekt. Hans styvfar var lite grov runt kanterna och drev hushållet med en militaristisk disciplin. Han lärde Rickard att jaga. Några av de bästa helgerna började med att ladda SKS och slutade med att rensa en gris.

Skolan var hans räddande nåd, trots att han retades för de gammla och skitiga kläderna han hade på sig. Han utmärkte sig i klassen - han gillade verkligen att gå i skolan och fruktade sommaruppehåll, minus de vandringar han fick gå på. Naturen var där han kände sig riktigt hel och i fred.

15 år fick han sitt första jobb. Att vara från en fattig och ingen som bryr sig, det var så han kunde vara oberoende och få några av de saker han alltid ville ha. Det var bara början, han arbetade heltid. Han upptäckte att det att vara upptagen inte bara hindrade honom från problem utan också hjälpte honom att upprätthålla balans ... hjälpte honom att glömma bort den mindre än normala uppfostran som han fortfarande upplevde... tycktes få honom att känna att allt var ok.

En dag snubblade han på ett barn som var ett år eller två yngre än honom och i några skumma aktiviteter. Ricky var på något sätt intresserad av att lära sig mer om den här killen och få en ny vän. Ett tag cyklade de tillsammans - gjorde saker som att stjäla förnödenheter från den lokala sportvaruaffären, inte betala för bensin osv., Och sedan blev de skitiga. Ett felaktigt drag skickade honom till ungdomsanstalt ... men visade sig också vara en välsignad välsignelse. Han var inte stolt över vad han hade gjort; han visste att det stred mot lagen, men behovet av acceptans tog över hans moraliska kompass och det fick honom i trubbel. Hans nya vän var en tjuvjägare - ingen rim eller anledning - men Rickard tyckte att jakt på privat egendom var ganska bråttom ... år av upprörd ilska om fadern som lämnade och aldrig kom tillbaka - den hade tagit över honom och spillts in i denna oskyldiga djur och slutligen landade honom på en plats som han aldrig föreställt sig.

Liksom allt annat, när han väl kom till sig själv tog han det med steg. Han gjorde det bästa av denna negativa upplevelse. Han lärde sig av det, tjänade sin tid, var det du skulle kalla en modellinvånare. Han lyckades till och med bli vän med en av vakterna, och det var verkligen där hans liv förändrades. Medan han var i sökte han rådgivning för sitt tidigare liv; äntligen trodde någon på honom och vad som hade hänt, istället för att avfärda det och säga till honom att det inte var något sätt han visste vad det var för att han var så ung när det hände. Hans känslor validerades och det var så viktigt för hans framtida tillväxt. Han insåg att han ville hjälpa dem i liknande situationer och när han kom ut, var det precis vad han försökte göra. Långsamt återupplivade han sitt förhållande med sin biologiska far, men också det blev avbrutet när hans far dödades i en berusad körolycka - Rickard var bara 17.

Trots allt lyckades Rickard avlägga gymnasiet med sin klass - och med utmärkelser. Den här Rickard öppnade verkligen hans ögon för de möjligheter som väntar, och han utnyttjade fullt ut. han försökte college i ungefär ett år och räknade aldrig riktigt ut vad han ville göra... Men han tänkte på allt han hade gått igenom fram till denna tidpunkt och han insåg att det att vara polis var där han hörde hela tiden. Just nu är Rickard 31 år och vill flytta in i nya staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att jag kan ge rolig och spännande rp till dem andra spelarna, Jag har en ganska stor bakgrund på karaktären vilket kommer ge djup på rpn och kommer ge långa scenarion och utveckla andras historia.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har vänner som spelar och rekommenderar servern, jag har sett streams och det verkar vara en seriös och rolig server. Ser framemot att få spela.

Hur hittade du Unive? vänner och streams.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har mål att utveckla min karaktär, ha kul med andra spelare och ge dem den rp dem vill. Vill utveckla så mångas karaktärer som det går.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Inom Rp det jag skrivit åvan. Inom medlem, hjälpa nya spelare och hjälpa till att få så bra och trevligt community där alla känner sig välkommna. 1 av målen är att börja streama då jag kommit in på servern och känner mig trygg med alla funktioner och knappar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte aktiv i andra serverar eller klaner.

Tillbaka