Accepterad kevve | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevve

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198977781085/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin sundvall

Vad är ditt discord namn? afgan#2533

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Bengt och är 44 år gammal. Han hade en ganska tuff "uppväxt" för att hans pappa dog i en bil olycka när han var 18 år och sen dess har han bara varit med sin mamma när hon orkat för hon blev väldigt deprimerad när hennes man dog, hon ligger just nu inne på sjukhus för att hon har en ganska farlig tumör i sin högra arm så om de sprider sig vidare kan de vara kört för hennes de tyvärr. men när de kommer till intressen så gillar Kurt att hålla på med bilar tex pimpa bilar eller hjälpa folk och fixa dom med reparationskitt annars chillar han bara på piren med sina kompisar. ibland så sitter han bara för sig själv och funderar på livets frågor eller drömmer om att jobba på autoexperten

Varför ska just du bli whitelistad? Om jag blir WL kommer jag att jobba mycket på autoexperten om jag nu kommer få jobb där. men om jag får de jobbet kommer jag att jobba hårt för att andra ska få uppleva så bra RP som möjligt på denna server och ha så kul som möjligt. jag kommer bidra med en högre RP så att folk tycker de är roligare så dom stannar på Unive istället för att tycka att de är massa oseriösa personer på Unive (vet inte om de är så oseriösa personer här) men om de är att jag kan hoppa in där istället och vara seriös med de jag gör på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så att jag kan uppnå en högre och seriösare RP på denna server, och jag vill såklart ha tillgång till mer jobb som tex autoexperten för att andra ska alltid ska ha nån stans att fixa bilen så att dom har nånting att köra för då blir de såklart roligare

Hur hittade du Unive? genom en kompis som spelar på Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att skaffa ett jobb på autoexperten som jag har haft en dröm sen jag började spela på unive och hjälpa andra som behöver hjälp inom RP och jag kommer typ jobba hela tiden så dom alltid har nån stans att komma. alla ska ha kul tycker jag :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NoPe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka