Accepterad kevve | Ban överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevve

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977781085/

Ditt Hex-ID: 11000013ca60d5d

Vad är din discord tagg? afgan#2533

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom trode att jag försökte få polisens uppmärksamhet men jag försökte inte de jag ville bara burna lite men jag tänkte inte på att de kan bli ban för att kockan var sent och jag var trött skulle just gå å lägga mig. jag tänkte inte på att man kan bli bannad för cop bait och de var dumt för att jag slösar tid från er supports för att banna nån för en sån liten grej som att burna framför polisen när de inte äns var tänkt att få polisens uppmärksamhet. sen var dehära med powergaming, när mitt backdäck sprängdes så skulle jg köra in min hoj i garaget för jag just var brevid de men de han jag inte för att jag han bli bannad. och ja de är powergaming att köra med ett sprängt backdäck de vet jag men jag var lite trött klockan var typ 2 å jag skulle just lägga mig, jag skyller inte på att jag var trött vill bara säga de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. klockan var ganska sent å jag skulle just dra å sova men jag ställde mig å burna av nån k0onstig anledning, de var inte tänkt att få polisens uppmärksamhet jag ville bara burna lite och de är ju cop bait, sen så sprängdes backdäcket men de var inte meningen och de är nu powergaming kommer in i min lilla saga. nä men då ville jag såklart parkera min hoj i garaget så jag körde med inget backdäck (powergaming) till garaget men jag hann inte hela vägen för blev bannad och jag ångrar allt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var inte en felaktig bann de var jag som gjorde helt fel och jag ångrar de till 100% för att jag slösar min tid supportens tid att banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg dom 2 första men den senaste kommer jag ihåg. de var såhära att jag hade just köpt en cybertruck och dom är ganska stora, jag stod i ett rödljus och då kommer de en kille i en mindre bil på sidan och säger "va ful bil du har" så då säger jag tackar och bryr mig inte om hann sen när de blev grönt så stod han i fel fil och skulle svänga men han stod i filen som gick rakt fram, då köra jag och RÅKADE köra in i han då blev han sur och började ramma min bil så jag blev ju såklart sur och ramma tillbaka (vet att man inte får använda sitt fordon med mer fördelar som min nu hade för den var 3 gånger större typ) hans bil gick sönder och han började gå och sen blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara köra in i garaget och lägga mig utan att burna framför polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? om jag blir unbannad så kommer jag inte att burna framför en polis igen för de är onödigt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka