Nekad kevve | Ban överklagan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevve

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977781085/

Ditt Hex-ID: 11000013ca60d5d

Vad är din discord tagg? afgan#2533

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom trode att jag försökte få polisens uppmärksamhet men jag försökte inte de jag ville bara burna lite men jag tänkte inte på att de kan bli ban för cop bait och de var dumt för att jag slösar tid från er supports för att banna nån för en sån liten grej som att burna framför polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren och skulle dra å sova men ville bara burna lite med min hoj så de gjorde jag men tänkte inte på att man kan bli bannad för cop bait så jag blev ju såklart de och jag ångrar de till 100%. juste polisen kom fram till mig och frågade vad jag gjorde då sa jag bara att jag stod å burna sen gick dom bara men sen när mitt däck small så kom dom å sa "var de där verkligen värt de" då sa ja nae och åkte där ifrån, jag skulle åka till garaget men jag hann inte för jag blev bannad för powergaming, cop bait men de var inte meningen att de skulle vara riktat mot polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte de inte var en felaktig bann direkt men jag glömde helt bort att man kan bli bannad för såna saker och kommer inte göra om de igen för de är onödig tid för er supports att lägga ner den tiden på mig så kommer inte göra om de, jag ångrar mig t 100% och de kommer inte hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. oj kom inte ihåg dom 2 första men kom ihåg den senaste. de var att jag körde i min cybertruck den är ju ganska stor och då kom de en kille i ett rödljus å sa att min bil va ful så jag svarade inte och sen när de blev grönt så skulle jag rakt fram men han skulle svänga så jag råkade köra in i han sen så började han ramma min bil så jag rammade tillbaka och då gick hans bil sönder och efter de blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vart en idiot och skulle tänkt mig för innan jag gjorde nå och lyssnat på polisen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag jag har lärt mig att inte burna framför en polis då hamnar man i denna sitts jag är i nu och de är inte kul vill inte tappa WL på Unive

Har du läst våra regler? Ja

Ljuger i överklagan.

Du kan göra ny överklagan om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka