Accepterad kevve | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevve

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin sundvall

Vad heter du på discord? afgan#2533

Ange ditt födelsedatum 16 September 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? helger: hela dagen typ om jag inte är borta men är inte borta så ofta

veckodagar: ungefär 16.00 till 23.00 lov: hela tiden

Vad är det som får dig att söka till Trainee? de som får mig att söka till trainee är att jag vill hjälpa till att utveckla denna server, om folk inte lyssnar eller bryter mot reglerna, om de är ett lite mindre regelbrott som t.e.x att man RÅKA säga en halv ooc sak lixom fine tror alla har råkat nån gång inte största regelbrottet man kan göra, då om man råkar säga de kan man kicka dom för en varning. men t.e.x om nån utför grov powergaming vilket innebär att man utför en sak som skulle vara omänskligt så kan man ge dom en ban så får dom tänka på vad dom gjort och förhoppningsvis inte göra om det. Ö kommer också att hjälpa till mycket i dcn, hjälpa folk i support, i chatten. jag är också aktiv och att de är en otroligt bra staff team alla gör sitt bästa och hjälper servern och jag vill å va me å bygga upp servern.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? ja kommer hjälp folk dirr om dom behöver de för att jag är väldigt aktiv och jag vill helt enkelt hjälp folk så att servernoch va med och utveckla ännu mer och att höja rp nivån ännu mer på UNive den är redan hög men den kan bli ännu högre. vill hjälpa folk i dc som support de är ändå ganska många som brukar sitta support och jag kan fixa så att de inte är så många som sitter där, asså ja menar att jag hjälper dom så fort som möjligt. specca olika streamers så att dom inte blir streamsnipade och kan ha en bra stream. kommer vara ingame mycket och noclipa och hålla koll så att alla sköter sig

Hur länge har du spelat på Unive? oj kanske 2-3 månader skulle ja gissa

Har du några tidigare erfarenheter? nej inte personligen men har tittat mycke på streams som t.e.x wagner, sniffe å dom så jag skulle säga att jag kan de mesta inom just trainne rollen, eller ja dom ä ju mod men kan nog dom flesta kommandon och sånt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har kolla på dom flesta:

/kick (id) (anledning) för att ge dom en varning
/svban (id) (anledning) banna någon i 60 min
/sqlban (id) (dagar) (anledning) du bestämmer tiden personen ska vara bannad
/sqlunban (hex-id) tar bort en bann
/giveitem (id) för att ge nån ett föremål
/givemoney (id) (summa) ger den personen pengar men ska inte användas om man inte fått tillåtelse av högre uppsatt
/dv (radie) tar bort dom bilarna i den radien
/tpm man tpas till sin marker
/goto (id) man tpas dit
/who (id) för att se om personen är medlem. icke medlem eller krim
/freeze (id) man gör så att dom inte kan röra sig
/unfreeze (id) för att ta bort så att dom kan röra sig igen
/spec (id) för att specca dom
/revive (id) dom återuppstår igen :)
/spchatt skriver i trainee
/clearall rensar chatten för spelare
/giveweapon (id) för att ge personen ett vapen
/toggleid man ser allas id
/togglename man ser namn istället för id
/bring (id) personen tpas till dig
/noclip man blir osynlig och kan flyga
/spec man får upp en meny på alla
/setjob (id) man kan ge nån ett jobb
/announce skickar ut ett VIKTIGT meddelande till alla på servern
/sqlsearch (steam namn) tar fram hex-id om jag inte minns fel
/skin (id) ger dom tillgång till en skinmenu
/svchatt skriver i servervakt chatten

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nja tror de vart allt :) ha en bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka