Nekad Kevvann | Medlem ansökning [Vinnis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevvann

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Sedibeh

Vad är ditt discord namn? Kevoxx

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Modou Nazambwe 24 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Värnar om sina nära och kära, Generös, Loyal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Modou Nazubwe 24 år. född i gambia men flyttade till sverige när han var 14 år gammal. Och med föräldrar som inte kan språket så har han svårt att anpassa sig efter samhället. Uppväxt i olika förorter i stockholm och hamnat i fel umgänge. Han har lätt till sina känslor och stora ambitioner om att göra intryck i den kriminella undervärderingen världen!

Vad kan du bidra med till serverns RP? karaktär som hamnat i utanförskap, vill bidra med mycket roliga scenarios och ett livligt samhälle med genuin roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska försöka vinna för personlig vinning utan att man ska skapa roliga scenarios och roleplay även om det innebär att min karaktär kanske förlorar på det ig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM METAGAMING SUNTFÖRNUFT

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ny till fivem , har dock spelat mycket seriösa samp rp servrar när jag va yngre, är inte aktiv på någon server men har testat averna en snabbis men va inget för mig.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Jag kan lämna den andra servern om jag blir godkänd här, som sagt averna va inget för mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad,
Anledning:
Har inte tagit sin intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka