Nekad Kevsonbaby | Ansökan till Servervakt [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevsonbaby

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin sonnenfeld

Vad heter du på discord? kevson2341

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001130c452f

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. jag har en väldigt varierande aktivitets rutin, men det brukar vara från 14 tiden till 22 på vardagar, på helger är jag online typ hela dagarna

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i några veckor nu. Men jag har spelat unive till och från sen 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad en rad gånger, men jag tycker verkligen att jag har förbättrat min rp nivå något enormt. Det ska dock inte stickas under stolen att jag har blivit bannad en gång för inte så länge sen då jag fortfarande behöver vänja mig vid suntförnuft regeln

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har i uppgift att avbelasta helpers genom att övervaka dem scenarion man själv är del i. En servervakt kan sparka folk som inte kan bete sig och återuppliva folk som dött av rdm/vdm.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att Unive staff teamet är otroligt bra på det dem gör, men dem är för upptagna med större problem och händelser därför vill jag hjälpa att avbelasta dessa staffs. Det händer ganska ofta att jag blir lootad, utsatt för rdm/vdm exetera. Därför vill jag bli servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan ibland förekomna att rollen som servervakt missbrukas. Missbrukning av servervakts rollen kan se ut på olika sett, här kommer några exempel. 1. Man sparkar motparten i ett scenario för att vinna. 2. Man har precis gjort ett butiks rån och man sitter i en bil man väljer sedan att använda sig av kommandon för att byta sina kläder. 3. Man dör i ett scenario och väljer att återuppliva sig själv för att inte förlora sina ägodelar

Nekad.

Anledning:
Vänta 30 dagar efter du har blivit bannad samt vänta 4 månader efter du har fått blacklist.

Du får ansöka igen senare, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka