Accepterad Kevski | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevski

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? k3v.n

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Bogdanović

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, bestämd och ödmjuk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en kroatisk man som nyss migrerat och som nu söker en ingång till samhället. Ambitionen är att bli polis, men ifall karaktären tar del av dåligt inflytande kan det mycket väl bli en kriminell framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra attityd och erfarenhet av RP som lär platsa fint här!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? RP ska alltid vara roligt för alla parter som deltar oavsett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming och NLR

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Spelade på de originella Arma 3 RP servrarna som A3L och CG som senare blev Nopixel på GTA.

Tjena @Kevski ser att du har samma namn irl som in game namn vilket bryter mot våra regler.

Du får antingen göra en ny karaktär med ett annat namn eller byta namn på din nuvarande karaktär.
Väljer du att byta namn på din nuvarande karaktär måste du kontakta en MOD.

OBS: Du har 24h på dig att åtgärda problemet samt svara på denna tråd när det är fixat innan din ansökan blir automatiskt nekad!

Tjena @Kevski ser att du har samma namn irl som in game namn vilket bryter mot våra regler.

Du får antingen göra en ny karaktär med ett annat namn eller byta namn på din nuvarande karaktär.
Väljer du att byta namn på din nuvarande karaktär måste du kontakta en MOD.

OBS: Du har 24h på dig att åtgärda problemet samt svara på denna tråd när det är fixat innan din ansökan blir automatiskt nekad!
Jag förstår inte, jag har inte skapat en karaktär ännu. Det är väl inte spikat? Hade gärna tagit namnet Dragan Bogdanović istället!

Jag förstår inte, jag har inte skapat en karaktär ännu. Det är väl inte spikat? Hade gärna tagit namnet Dragan Bogdanović istället!
Om du ej har skapat din karaktär ännu så är det inget problem. Dragan går bra! Jag fortsätter granska.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka