Accepterad Kevizen | Whitelist ansökning [Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevizen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Kevizen

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kevan29/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevin JJ#7347

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Cheng, Han är en hederlig man på 30 år som är glädjefull och har oerhört mycket tolamod. Cheng är 187cm och älskar fiske och snabba bilar. Hans dröm är att få en super snabb bil som turbon tjuter på. Cheng har haft en helt okej uppväxt med både mor och far som stod vid efternamnet Mao. Cheng började jobba i tidig ålder och vill nu flytta vidare till en ny stad då han ser många nya möjligheter.
Cheng Mao har levt som fiskare i alla sina dagar och har alltid haft sitt knep för att dra de största möjliga fiskarna. Hans drömkarier hade varit att bli en fiskeguide eller en mekaniker då snabba bilar ger honom fjärilar i magen. Han har även lärt sig av mor och far att vara trevlig då han träffar mycket folk på sin fritid och även alltid har lyckats få nya kompisar under weekend semestrar jorden runt.
Därmed är Cheng väldigt älskad av nästan alla sina vänner och kräver utåfrån detta en hel del uppmärksamhet. Får han inte sin uppmärksamhet så mår han dåligt och gör kassa beslut. Dessa besluten har ofta ledigt Cheng till problem men har alltid lyckats att få livet till rätta igen.

Varför ska just du bli whitelistad? Gör mitt bästa av RP vare sig vilken server det än är. Tänker då Multistaden äntligen är WL så kan man se om det är något för mig, vilket det förmodligen har blivit.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ägnar mycket tid åt RP om jag är nöjd. Jag vill därmed gå med för att lägga ned tid på rätt saker (alltså RP)

Hur många timmar har du på FiveM? ca 500H på 2 konton

Hur hittade du Multistaden? Tidigare försökt spela på denna server men utan WL var det för mycket folk som trollade. Ganska högt upp på SWE taggen på FiveM sök :)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka