Accepterad Kevinzky1 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinzky1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073467298/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevinzky1#5801

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Otto Larsson är en kille som har haft en bra och rolig uppväxt, med det är han en väldigt snäll person och alltid försöker att göra någonting bra av dåliga situationer. Ottos båda föräldrar är från Canada Men Otto är uppväxt i Sverige då hans föräldrar såg en bättre framtid där än i Canada. Otto har alltid haft en brinnande passion för polisen och bilar, och då därför alltid försökt att få in bra med pengar, Ottos pappa jobbade som polis i 1 år men märkte snabbt att han inte var nöjd med lönen han fick. Så tyvärr började han komma in i det kriminella livet och sälja droger då han tjänade mycket mer på det. Men han försöker att komma ut ur det livet och försörja sig på något lagligt. Han försöker just nu att börja lära känna nya vänner som inte är kriminella.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag joinade serven för skojs skull först men fastnade för det var så roligt och intressant med alla möjliga olika RP scenarion man hamnade i. Jag vill att jag och folk runt mig ska få en sån bra RP upplevelse som går. Att vara vänlig mot folk som behöver hjälp är inget problem alls för mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Kört lite smått här och där på olika FiveM servrar men ingen har jag fastnat för som den här på direkten. Trodde inte det fanns några så detaljerade svenska servrar så just därför aldrig testat, men jag är helt i chock hur detaljerad och stort, seriöst Community denna server har.

Hur hittade du Unive? En kompis körde på den så jag joinade servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta nya vänner att ha roligt med, och såklart uppfylla drömmen om att ha dem bilarna jag alltid velat ha. Att skapa roliga och unika RP scenarion man kommer ihåg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar just nu bara på den här servern Unive Roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka