Accepterad Kevinzky1 | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinzky1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073467298/

Ditt Hex-ID: 76561199073467298

Vad är din discord tagg? Kevinzky1#5801

Vem var det som bannade dig? savage

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: fearrp ~Savage. Återstår: 4 dagar 23 timmar 51 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev /spawnmenu för jag ville slippa en scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var och plocka valmo och sen kom det en snubbe och sa att jag skulle hoppa på hans cross och sen riktade han vapen mot mig och sa hoppa på och då skrev jag /spawnmenu som var väldigt fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en bra ban eftersom jag skrev /spawnmenu och inte följde reglerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första var powergaming andra var sunförnuft och tredje var lall och suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha följt reglerna och inte skrivit /spawnmenu och lyssnat på vad han sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att följa reglerna och inte skriva /spawnmenu

Har du läst våra regler? Ja

Hej Kevinzky1,

Du blev unbannad igår på din förra ban överklagan. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka