Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BotKevinS/
Vad är ditt namn i verkligheten? simon
Vad är ditt discord namn? Kevins#1337
Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på ungifär 29 års åldern som nyss kommit ut från fängelset.
Han hamnade i fängelset efter ett misslyckat rån på en bank.
Nu när han kommit ut från fängelset har han inte någon tanke om att bli laglig igen utan vill fortsätta vara grovt kriminell och planera nya bank rån som kanske denna gång lyckas.
Min karaktär har ett dåligt temprament och kan lätt bli arg.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra roleplay och kommer förmodligen börja streama.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på andra engelska servrar och nu känner jag att det blir lite roligare att spela på en svensk server och unive har många spelare så mycket händer.
Hur hittade du Unive? jag hittade server medans jag kollade på twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och träffa nya vänner
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli välkänd i kommunityt och att skapa en bra karaktär folk tjänner igen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar inte på någon server just nu.
Vad är ditt namn i verkligheten? simon
Vad är ditt discord namn? Kevins#1337
Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på ungifär 29 års åldern som nyss kommit ut från fängelset.
Han hamnade i fängelset efter ett misslyckat rån på en bank.
Nu när han kommit ut från fängelset har han inte någon tanke om att bli laglig igen utan vill fortsätta vara grovt kriminell och planera nya bank rån som kanske denna gång lyckas.
Min karaktär har ett dåligt temprament och kan lätt bli arg.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra roleplay och kommer förmodligen börja streama.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på andra engelska servrar och nu känner jag att det blir lite roligare att spela på en svensk server och unive har många spelare så mycket händer.
Hur hittade du Unive? jag hittade server medans jag kollade på twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och träffa nya vänner
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli välkänd i kommunityt och att skapa en bra karaktär folk tjänner igen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar inte på någon server just nu.