Vidare till intervju KevinRu13 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KevinRu13

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? kevan13.

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: olof svensson 56

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? arg jobbig opratsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jotorcyklar och billar typ sälja eller byga Olof tänker jobba med mga exempel mekonomen. Efter han har fått tillräckligt med pengar tänker han köpa en motorcykel/bil och hitta ett annat sätt att få pengar typ som at bli lite små kriminell kanske sälja knark samt hasch eller då hjälpa till andra gäng. Hans bakrund är då att han hade det ganska bra liv han levde i en rik familj som var väldigt rika men sen blev de rånade och hade typ inga pengar kvar hans mamma flytade från dom och nu har hans pappa dött så nu hamnade han här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP roliga scenarios göra så att andra kan ha de roligt också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att andra ska kunna vinna i scenarios inte bara en själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har jag säker om jag ska va helt ärlig. Jag lärde mig att inte göra om de ingen och att de blir tråkigt för de andar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm powergaming suntförnuft fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet ej hade ett stort uppehåll i då fivem men jag är nu på resa kommer hem om typ en månad så kanske inte kan ta intervju föns en månad

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka