KevinPEPE | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118814959/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? PEPE#7626

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Kevin började i grundskolan med bra betyg och vad både snäll och hjälpsam och han drömjobb var att bli polis och sedan när han började gymnasiet så hade han rätt bra betyg och hans drömjobb var fortfarande att bli polis och när gick ut från gymnasiet så började han att gå på en polisshögskola och när han hade fyllt 25 så blev han en polis. Kevin har flera styrker som att han är riktigt snabb och stark Och han hade en svaghet att vara lite för snäll.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska få spela på eran server för att jag kommer bidra med roliga och långa scenarion som många är inblandade i. Jag ska också få spela på eran server för att jag kommer bidra med att göra servern en rolig plats att va på, genom mitt sätt att spela och se till att jag gör allt jag kan för att folk ska trivas på servern och tycka att det är roligt att RPa när jag är med. Jag kommer också att bidra med att komma med förslag på hur ni kan göra server bättre (utifrån vad jag tycker). Den sista anledningen till att jag ska få spela på eran server är för att jag kommer bidra med en hög RP nivå från min sida!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört att Multistaden är en bra server och har även googlat runt en del och ser konstant denna server på toplistan Jag vet att jag kommer att bidra med bra rp därför vill jag vara på en server där folket runt mig är lika engagerade som mig

Hur hittade du Multistaden? När du söker på SWE och sen vet man vilken server mutlistaden är om man spelar fivem ett tag

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en bättre RP'are och jag har rpat under kanske ett år., jag vill bidra med en riktigt bra RP stämning och vara med eller skapa roliga scenarion där min karaktär är med

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nix

Tillbaka