- Meddelanden
- 209
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118814959/
Ditt Hex-ID: 1100001450e0eef
Vad är din discord tagg? PEPE#7626
Vem var det som bannade dig? philip320
Hur lång tid var din ban? cirka 6 dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har inte den blekaste aningen, jag har inte varit inne på servern och lallat och inte varit inne på typ en vecka så skulle jag gå in så var jag bannad, Min tanke är att det är en felaktigt ban vilket inte gör ngt för mig men hade gärna velat ha en unban
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag sa så har jag inte varit inne på en vecka och har inte lallat och skule aldrig göra det
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt har jag inte en aning om den är felaktigt men jag är nästan 100 på de för att jag har inte varit inne på en vecka.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? har inte gjort ngt
Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att jag inte kan spela lol
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001450e0eef
Vad är din discord tagg? PEPE#7626
Vem var det som bannade dig? philip320
Hur lång tid var din ban? cirka 6 dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har inte den blekaste aningen, jag har inte varit inne på servern och lallat och inte varit inne på typ en vecka så skulle jag gå in så var jag bannad, Min tanke är att det är en felaktigt ban vilket inte gör ngt för mig men hade gärna velat ha en unban
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag sa så har jag inte varit inne på en vecka och har inte lallat och skule aldrig göra det
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt har jag inte en aning om den är felaktigt men jag är nästan 100 på de för att jag har inte varit inne på en vecka.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? har inte gjort ngt
Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att jag inte kan spela lol
Har du läst våra regler? Ja