Accepterad Kevinlund | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinlund

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? Lundstedt#2659

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mohammed svensson 20år och växte upp i sverige i en stad som heter norrköping med en både trygg och lugn miljö. Mohammed är en väldigt positiv och en redig glädje spridare som älskar sociala interaktioner men han är också en skojare på en måttlig nivå och då menar jag att han överdriver inte. Mohammeds mamma jobbade som polis och hans pappa arbetade på Securitas.
Mohammeds intressen är bilar och bland annat allt inom polis och Securitas eftersom Mohammed har sedan liten velat arbeta med människor på ett sätt att göra så att dem känner sig trygga/glada och välkomna i samhället.
Mohammed är en glad och stadig kille som älskar människor och han är väldigt självständig och lösningsorienterad och klarar oftast sig själv i situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en positiv och seriöst Rp och jag kommer skoja runt för att motparter också ska ha roligt men inte med andra ord lalla runt så att de blir ett problem för andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario är att man gör de roligt för båda och inte spelar över på någons humör dvs att man bidrar till en bra miljö som båda tycker är rolig.

Hur hittade du Unive? såg en youtuber som spelade på unive minns dock inte namnet men tyckte iallafall att servern verkade nice vilket jag tycker nu med men skulle vilja levla upp och eventuellt få nått riktigt jobb.

Vidare till muntlig intervju, glöm inte att du har 48 timmar på dig att ta intervju annars automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, hjärligt välkommen!

Låser & skickar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka