Accepterad Kevinlek | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinlek

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Monika Gunnarsson #monikagunnarsson

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jakob Olsson, 18 år, 175cm lång, väger 80kg. Jakob växte upp i mitten av Sverige med sin familj. Mamma Linda och pappa Christian. Jakobs dröm har alltid varit att bli en polis. Jakob och hans kompisar lekte alltid polis och tjuv på fritiden. Jakob vela alltid vara polis när de lekte eftersom han har en dröm att arbeta som polis.
Jakob hade en svår uppväxt, hans mamma gick bort när Jakob var 14 år gammal. Christian hade det väldigt jobbigt under Lindas bortgång. Han hade depressioner och behövde ta hand om sitt barn. På grund av all depression så lämnade Christian över Jakob till sina egna föräldrar för att kunna fokusera på sig själv. Ungefär 2 år senare så gick pappa Christian också bort. Jakob bodde fortfarande hos farmor och farfar. Han gick ut skolan och fortsatte fokusera på
hans drömmar. Jakob fortsatte fokusera på skolan och linjen även fast det var riktigt jobbigt för honom. Han hade sina jobbiga stunder i livet men han visste att mamma Linda och pappa Christian såg över honom och visste att han skulle klara det.
Hans dröm är fortfarande att bli polis och det är därför som han ansöker till Unive för att fortsätta sina drömmar. Tack!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till jobb, inte stöka runt på servern, lyda alla regler som sägs och försöka hjälpa till så gott som går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder ungefär att man ska hjälpa till andra personer med deras scenarion för att det ska bli roligt för alla.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat mycket på Twitch när Cosmo har spelat, jag har kollat mycket på Youtube när folk har spelat på Unive och jag tycker det är kul att se. jag har hört att det är en stor server som många tycker är väldigt bra så då tänkte jag prova att ansöka!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka