Kevinking | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kevinking

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kevin_myers0.1

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: för namn kevin efter namn sten 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad snäll rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kevin Sten är 21 år gammal och flyttade till staden för att börja ett nytt liv och hitta sin plats i samhället. Han är en lugn och målmedveten person som vill jobba hårt och hålla sig på rätt sida av lagen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra med seriös och realistisk rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar realistiskt och inte bara för att vinna själv, utan att man även låter den andra parten få en rättvis chans

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej första gången splear rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm du får inte ävända bill för att skada folk utan anledning rdm du får inte bara sjkuta på nogon för du känner för det

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en lung och en seriös spelare som vill lära mig rp ordentligt

Tillbaka