Nekad Kevinkarlsson11 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kevinkarlsson11

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198823606616/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Bananen11#1316

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Han heter Robin larsson och har haft ett ganska tufft liv han växte up på ett barnhem och han älskar motorer han är snäll men ibland kan han bli arg han har bort i frankrike men efter 5 år i frankrike flyttade han till sverige när han växte up blev han kriminel och var med i en kriminel grupp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan försöka så gott jag kan bjuda in folk som jag inte känner till att skapa bra scenarion. jag kan även bidra med en bra och seriös rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ideer, seriösitet, kreativitet & en bra stämning. Min karaktär kommer göra sitt bästa för att hjälpa andra att få igång sitt liv med jobb osv.Jag ser mig själv som en seriös rp spelare som kommer bidra till roliga situationer. Jag tycker att om man följer reglerna blir spelet mycket roligare och mer verkligt. Är väldigt aktiv person och ser verkligen fram emot komma igång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att göra ändringar för att alla ska ha det bra. Det ska vara kul att gå i staden samt att nivån ska hållas hög. Det är en seriös server vilket borde visas på både ett seriöst och hållbart RP.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom att söka på svenska servrar och olika platformar tex tiktok.

Nekad, utveckla karaktärs beskrivningen samt Varför ska just du bli Medlem på Unive?

Tillbaka