Nekad Kevinifegen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevinifegen

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Emma är en skicklig och tystlåten karaktär som har gjort sig känd inom den kriminella världen.

Emma växte upp i en liten stad där hon tidigt lärde sig att vara försiktig och smyga runt obemärkt. Hon har alltid varit en observant och strategisk person, vilket har gjort henne till en expert på att utföra inbrott och stölder utan att bli upptäckt.

Smygande Skygga är känd för sin förmåga att smälta in i sin omgivning och vara osynlig för de flesta. Hon har en exceptionell förmåga att klara sig ur knepiga situationer och har en nästan övernaturlig förmåga att undvika att bli fångad.

Emma är en mycket reserverad person och håller sina känslor och tankar för sig själv. Hon är inte en typiskt våldsam brottsling, utan föredrar att använda sin listighet och smidighet för att klara sig ur farliga situationer.

Trots sitt kriminella leverne har Emma en stark rättvisekänsla och hjälper ibland dem som har hamnat i trångmål. Hon har ett hjärta av guld som slår för de svaga och utsatta.

Smygande Skygga är en gåtfull och intressant karaktär som har en förmåga att förbli osynlig och mystisk. Hennes skicklighet och smidighet gör henne till en av de bästa inom sitt område, samtidigt som hon har en djupare sida som väcker nyfikenhet och sympati.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På servern kommer jag bidra med att få upp min rp och få den högsta och bästa rpn, samt göra roliga och planerade scenarion som är roliga för alla som är med. Jag kommer försöka bli kriminell och försöka få upp min krim rp också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder om man gör ett scenario så ska det bli roligt för båda som är med t:ex polisen och kriminella i ett bankrån så att typ poliserna stormar in direkt utan att veta något av scenariot då det ej blir roligt för dom kriminella

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm= random death match, det innebär att du slår ner någon eller dödar någon utan anledning. Sedan powergaming, det kan vara 2 saker, första du krockar in i en vägg så måste du rp:a på skador sedan har vi makt och pengar. Sedan har vi meta gaming och för att bryta mot den reglern så kan du tex sitta i en dc och tex säga kom till piren typ.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat här innan!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka på nytt om 24.

Tillbaka