Accepterad Kevinifegen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kevinifegen/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? kevinifegen#8408

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kevin hermansson han är 42 år gammal och är 180 cm. kevin har haft en bra uppväxt med många vänner och han har haft en riktigt bra familj som har stöttat han i nästan alla år. Den här karaktären har intresse för bilar och många jobb som tex polis.
en grej som han är riktigt sårad över är att hans pappa hade precis gott bort men det tänker han inte så jätte mycket på mera pgd det var för några månader sedan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill just bli medlem för att jag vill tex hjälpa till att jobba för folk och göra så att folk kan ha de mycket roligt på denna server men samtidigt göra en bra rp när jag jobbar och på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att folk kommer ha det mycket roligare och att andra kommer bättre förstå hur det ska vara när man rp:ar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela i båda parterna i ett scenario kan vinna. det gör att det blir kul för båda.

Hur hittade du Unive? Jag fick förslag av mina kompiar att denna servern var bra och att jag skulle då börja på denna servern.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka