Nekad Kevinifegen | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? kevinifegen#6794

Hur gammal är du? 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat över 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag tycker att detta med kriminalvården har varit skit helt ut sagt. Så jag kommer utveckla detta jobbet genom att hålla aktiviteten till 100% och hitta flertals aktiva folk som är villig att vara aktiv, veta hur man ska jobba hur man ska bete sig osv just för att få en så bra rp nivå som möjligt. Jag kommer vara mycket med fångarna och se till så de beter sig. Jag kommer också att ha lite event med mina anställa så som att jag bjuder på lunch lite då och då men samt ha aktiviteter med anställa.Jag tänker också för att utveckla jobbet så kommer jag bestämma en regel så som att man måste alltid vara 2 styckna anställa som är med varandra just för att få det säkrare och högre rp nivå. Jag har varit chef tidigare på båtbolaget och där var aktiviteten väldigt dålig och just därför vet jag hur man ska få upp ett jobb igen. Jag kommer så som att skicka ut att vi tar intervjuer och hur länge vi tar det! Detta jobbet vill jag vara chef på då jag är aktiv vill verkligen ha upp detta jobb så det är aktivt och att folk ska tycka att det är roligt!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där innan jag har erfarenheter av chef då jag har varit det innan med. Så detta skulle passat mig perfekt!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara inne varje dag i 5 timmar om dagen som är tänk!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka