Nekad Kevinifegen | Chef-jobb ansökan [Karimoooooo] [Trygghansa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg-hansa

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? kevinifegen#6794

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? I ett halv år ungefär.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att ha möte väldigt ofta sedan kommer jag ge inspektion till folk så att de vill börja jobba där sedan kommer jag att ha prov anställda som ska åka runt och kolla/fråga om deras bil är försäkrade och om de inte är de så kommer de att fråga ifall de vill de och hur mycket de skulle kostat isåfall. Kommer också att vara väldigt aktiv och kommer ta intervjuer med jätte många. Kommer också att ha några tävlingar som tex att man får gratis försäkring på bilar i en vecka eller något annat. På mötena som jag kommer ha väldigt ofta kommer jag fråga hur det har gott det senaste och vad vi skulle kunna förbättra och så ska de ge lite förslag har också jobbat på båtbolaget innan och de anställa har tyckt att det har varit väldigt roligt att vara inne och spelat pgr av att vi har hittat på lite grejer nästan hela tiden och de kommer att fortsättas här på Trygg-Hansa. Vet att trygg-Hansa inte är så aktivt men det kommer att bli ändringar på och att jag ska fixa anställda och hur jag ska göra det? Jo provanställda ska och runt och fråga om de har försäkring eller inte och de kommer ge inspiration och att jag kommer skicka ut i /annons att vi har öppet och att just nu tar vi intervjuer. Tror att det kommer ge ganska mycket så att de vill börja jobba där. Är väldigt aktiv på unive samt i discord. Så detta jobbet skulle passat perfekt för mig just för att jag har jobbat där innan och så känner jag att det ska vara roligt med en ny utmaning

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har haft erfarenheter om detta jobbet och att vara chef. Har jobbat där innan samt att jag har varit chef på båtbolaget. Tyckte också att vara chef från starten och sedan bygga upp stället var rolig utmaning och det skulle jag gärna vilja här på trygg-hands med😁

Hur ofta kommer du vara inne? 15:00-21:00
Helger 12:00-02:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jajamän

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka