Nekad Kevinifegen | Ban överklagan (Xelf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kevinifegen

Ditt Hex-ID: 11000014275e1df

Vad är din discord tagg? kevinifegen#6794

Vem var det som bannade dig? !Xelf!

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kunde ej kopiera vet ej varför men står att jag är temporät bannad för spawnmenu abouse och att det var i 7 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? just för att när jag var på marja och skulle beställa en bil så frågade en efter person nummer och då så sa jag vänta lite jag tog spawnmenu det var fel av mig att göra det dock så sa jag aldrig mitt person nummer skulle ta upp det som jag hade skrivit ner på en lapp och sedan blev jag bannad så det var för att jag tog spawnmenu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle beställa en bil och sedan tog jag spawn och kom tbx efter 3 sek och då blev jag bannad jag sa aldrig mitt person nummer eller något sedan fick jag hoppa sup och då fick jag prata med !xelf! han sa då att jag ej skulle få ban och sedan fick jag en.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså det var en felaktig ban för att jag ej sa person nummret någon gång har film på det men samtidigt mitt fel just för att jag tog spawn och jag har lärt mig att jag aldrig ska göra det mer under några sinarion eller något!!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså vet ej var väldigt länge sedan jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? japp jag kunde bara hämtat min lapp och kollat vad för person nummer jag hade och jag har lärt mig att jag aldrig ska göra om det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp aldrig ta spawn under några sinarion eller något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka