Nekad Kevinifegen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin hermansson

Ditt discordnamn: kevinifegen#6794

Ange ditt födelsedatum 5 September 2000

Varför ska just du bli staff? Så, om jag skulle bli en del av personalen på Unive, skulle jag vara superglad och entusiastisk! Först och främst älskar jag att hjälpa människor och dela med mig av min kunskap. Att vara en del av Unive skulle ge mig möjligheten att göra det på en ännu större skala.

Jag skulle vara en fantastisk tillgång eftersom jag är både kreativ och analytisk. Jag älskar att tänka utanför boxen och hitta innovativa lösningar på problem. Samtidigt är jag också väldigt strukturerad och noggrann när det kommer till att analysera data och ta fram insikter.

Jag är också en väldigt samarbetsvillig person. Jag tror på att arbeta tillsammans som ett team för att uppnå gemensamma mål. Jag är öppen för att lyssna på andras idéer och perspektiv och är inte rädd för att ta initiativ och dela med mig av mina egna tankar.

Utöver det är jag också väldigt flexibel och anpassningsbar. Jag är van vid att arbeta i en snabbt föränderlig miljö och är inte rädd för att ta på mig nya utmaningar. Jag älskar att lära mig nya saker och strävar alltid efter att utvecklas och växa som person.

Slutligen, jag älskar att inspirera och motivera andra. Att vara en del av Unive skulle ge mig möjligheten att påverka och stödja studenter på deras resa mot att nå sina mål och drömmar. Att se andra lyckas och blomstra är något som verkligen får mig att känna mig uppfylld.

Så, det är några av anledningarna till varför jag tror att jag skulle vara en bra passform som personal på Unive. Jag hoppas verkligen att jag får möjligheten att visa vad jag kan göra och bidra till att göra Unive till en ännu bättre plats för studenter och personal

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jo men jag tycker att rp:en fungerar lite sämre och det skulle jag vilja ändra på, jag tycker samt att kriminella rp:en behövs utvecklas.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jo men jag tycker att vi ska sammarbeta hårt tillsammans och lyssna på varandras ide och utveckla unive på så sätt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff på Unive kan man agera genom att vara tillgänglig för medlemarna, lyssna på deras bekymmer och frågor, och försöka hitta lösningar tillsammans. Det är viktigt att vara professionell, empatisk och respektfull i alla interaktioner. Att vara tydlig i kommunikationen och erbjuda stöd och vägledning är också viktigt. Varje situation kan vara unik, så det är viktigt att vara flexibel och anpassa sig efter medlemarnas behov.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jo men jag ska lägga upp det så att jag har lika mycket privat liv som unive, jag kommer lägga upp så att det ej blir för mycket rp och ska lägga allt fokus på staff arbetet.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i 3 år ungefär men spelat mycket när jag var icke medlem.

Har du tidigare erfarenheter som staff? yes varit staff innan och kan alla komandos.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka